Ljubav, čokolada i crno vino gode srcu!

Članak (22.02.2012.)

Ljubav, čokolada i crno vino gode srcu!

Ipak, nemojte pretjerati!

Konzumiranje tamne čokolade, ispijanje crnog vina i sudjelovanje u zdravom ljubavnom odnosu je iznimno korisno za zdravlje srca, tvrde kardiolozi.

Zašto je tome tako? Stručnjaci kažu kako zaljubljene osobe žive zdravijim životom. One  rjeđe puše, fizički su aktivnije i imaju aktivniji društveni život od samaca. Osim toga, ove su osobe izložene nižoj razini stresa i nervoze u svakodnevnom životu.

"Jednostavnije rečeno - osobe u sretnoj ljubavnoj vezi mogu doživjeti neuro-hormonalne promjene koje pozitivno utječu na organizam, uključujući i kardiovaskularni sustav", pojasnila je dr. Julie Damp, kardiologinja Vanderbilt instituta za srce i krvne žile.

kIstraživanje je pokazalo kako zdravlju srca, osim ljubavi, gode i tamna čokolada te crno vino.

Tamna čokolada sadrži flavonoide koji se ubrajaju među antioksidanse. Oni pozitivno utječu na zdravlje cijelog organizma pa tako i kardiovaskularnog sustava. Visoka koncentracija kakaa skrivena u tamnoj čokoladi jedinstveni je izvor flavonoida. Ova poslastica je povezana s nižim krvnim tlakom, nižom razinom šećera u krvi i poboljšanom rastezljivošću i opuštenošću krvnih žila. Istraživanja su pokazala kako osobe koje konzumiraju čokoladu više od jednom tjedno imaju niži rizik od bolesti srca i moždanog udara u usporedbi s osobama koje ju rjeđe konzumiraju. Tamna čokolada je prava stvar za srce!

Flavonoidi su također prisutni i u crnom vinu. Studije su pokazale kako umjerena konzumacija alkohola (jedno piće dnevno za žene i jedno do dva za muškarce) je povezana s nižim rizikom od kardiovaskularnih bolesti poput srčanog udara.

6 razloga za uživanje u čaši vina


K. R.

Nema komentara.

Uključite se u raspravu! Komentiranje je moguće kada .
Nemate korisnički račun? Registrirajte se.

Pronađite svog liječnika u adresaru privatnih zdravstvenih ustanova
Halo, doktore – pitajte i naši doktori odgovaraju!

Još na istu temu…

Anketa

Recite nam…

Koja vas stomatološka tema ili zahvat najviše zanima?

Sponzori

Sandoz Wine & Gastro Academy Antena Zagreb Medika L'Erbolario Nokia Monitor