Riješite se nadutosti u 3 koraka!

Trbuh, debljina, mrsavljenje, salo

Neuredan stil života, loš odabir namirnica, preskakanje obroka i prejedanje mogu dovesti do nepotpune probave hrane, zbog čega se stvaraju plinovi i osjećaj nadutosti.

Ponekad nisu samo suvišni kilogrami potrebni njega nisu odgovorni samo kilogrami odgovorni za povećani trbuh. Posrijedi može biti i nadutost zbog neuravnotežene prehrane ili nezdravih životnih navika. Nutricionistica Nataša Šoštarić, dipl. ing. preh. teh. Savjetuje kako se nadutosti riješiti u tri koraka:

U samo tri koraka do ravnog trbuha

1. Pijte više vode

Kad god vam se čini da vam tijelo zadržava tekućinu, pijte više vode. Iako ovaj savjet izgleda kontradiktorno, na taj ćete način izbaciti višak tekućine iz organizma. Ne pijete li dovoljno vode, tijelo je zadržava kako bi što dulje bilo hidratizirano, i zato dolazi do nadutosti.

2.  Obratite pozornost na sol

Sol je jedan od minerala koji prekomjerno koristimo u kuhinji a zadržava se u organizmu. Dnevni unos soli ne bi smio biti veći od 6 grama. Kako biste bili sigurni da nećete pretjerati sa soli, odaberite svježe namirnice i izbjegavajte juhe iz vrećice, teške umake i brzu hranu.

3. Povećajte unos vlakana

Konzumacija kombinacije topivih i netopivih vlakana učinkovit je način održavanja vitalnosti, dobre forme i izbjegavanja nadutosti. Više konzumirajte namirnice poput breskvi, naranče, marelice, leće, graha i kokica (bez soli i maslaca), lanene sjemenke, sjemenke sezama, maline, brokulu i zelje.

Napitci za detoksikaciju također mogu pomoći jer mogu poslužiti kao hidratizirajući izvor mikronutijenata koji štiite organizam i potiću metabolizam.

Izvor: Moje zdravlje