Članak (05.07.2012.)
Mediteranska prehrana olakšava začeće!
Posebno se to odnosi na in vitro oplodnju.
- Podijeli na:
- Tweet
-
Rezultati najnovijeg istraživanja su pokazali kako bi žene, koje prolaze kroz proces in vitro oplodnje, trebale konzumirati mediteransku prehranu bogatu avokadom i maslinovim uljem, ali siromašnu mliječnim proizvodima i mesom.
Studija je pokazala kako prehrana koja sadrži puno jednostruko nezasićenih masti - otkrivenih u mesnatom zelenom voću, maslinovom ulju, kao i kikirikiju, bademima i indijskim oraščićima, može čak utrostručiti šanse za začeće putem umjetne oplodnje.
Avokado
Osim
što je bogat nutrijentima, avokado je saveznik u borbi protiv suvišnih
kilograma. Bez obzira u kojem ga obliku konzumirate, on doprinosi osjećaju
sitosti i može pomoći držati glad pod kontrolom.
Avokado također sadrži velike količine kalija koji pomaže sniziti krvni tlak, a prema američkom Nacionalnom institutu za srce, pluća i krv, jedan od najboljih načina kontroliranja visokog tlaka je konzumacija dovoljne količine kalija. Samo polovica avokada sadrži 487 miligrama kalija, što je više nego jedna banana.
Maslinovo ulje
Ekstra djevičansko maslinovo ulje sadrži u sebi visoku razinu antioksidansa, uključujući polifenole, vitamin E, klorofil i karotenoide. Antioksidansi su glavna poluga za jačanje imunološkog sustava organizma te zaštite organizma.
Ljekoviti napitak sadrži vitamine A, D, K i E koji pomažu u borbi protiv slobodnih radikala i oksidacije stanica, a zajedno se bore protiv prijevremenog starenja.
K. R.
Nema komentara.
Uključite se u raspravu! Komentiranje je moguće kada se prijavite.
Nemate korisnički račun? Registrirajte se.
Još na istu temu…
-
Iz kategorije: Hrana kao lijek
Cikla – biljka vitalnosti!
Pomaže kod anemije, poboljšava pamćenje, ublažava predmenstrualne tegobe, stimulira cirkulaciju – treba li vam još razloga?
-
Iz kategorije: Jedi zdravo!
Mediteranska prehrana štiti mozak
Moždani udari češće zaobilaze osobe koje slijede režim mediteranske prehrane.
-
Iz kategorije: Jedi zdravo!
Mediteranska prehrana čuva zdravlje očiju
Mediteranska prehrana smanjuje rizik najčešćeg uzroka sljepoće – makularne degeneracije oka.
-
Iz kategorije: Jedi zdravo!
Mediteranska prehrana čuva mozak britkim
Ako želite oštri um pod starije dane, hranite se na mediteranski način.



