Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ostalo

Visoki tlak, lijekovi i problemi s potencijom

Objavljeno: 06.09.2011.
Poštovani! Problem je takav da moj partner ima visoki tlak te mora piti tablete nakon prometne još jedne za bubreg jer mu ne funkcionira. Problem je u tome što nam se čini da učinak lijekova djeluje na njegovu potenciju, erekciju i sve vezano za to polje. Na koji način da to spriječimo? A da mu ne naruši zdravlje?
Smješteno u Ostalo

Za ozbiljniju analizu stanja vašeg partnera i konkretnije preporuke, navedeno je premalo podataka. Očito se radi o složenom zdravstvenom stanju, koje zahtijeva pažljivu procjenu i određivanje prioriteta. To su prije svega regulacija krvnog tlaka i procjena stanja i funkcije preostalog bubrega. Erektilna disfunkcija može biti posljedica nekih somatskih bolesti i lijekova. Neki antihipertenzivi mogu značajnije remetiti erekciju. Tu se najčešće spominju lijekovi iz skupine beta blokatora. Napomenu bih da nove generacije tih lijekova imaju znatno manje izraženu tu nuspojavu. Predlažem konzultaciju urologa i kardiologa, kako bi se odabrala najoptimalnija terapija, uzimajući u obzir kompletno zdravstveno stanje vašeg partnera.

Slična pitanja