Halo, doktore – pitajte i naši doktori odgovaraju!
Pronađite svog liječnika u adresaru privatnih zdravstvenih ustanova

Seboreja lica i vlasišta i crvenilo na obrazima

Imam seboreju lica i vlasišta. Pijem medrol i venozno primam endoxan zbog vaskulitisa, tako da duže vrijeme nemam svrbež, ljuske i ostalo vezano za seboreju. Da li se zbog toga povuklo, hoće se vratiti seboreja kad prestanem trošiti terapiju za vaskulitis?? Na obrazima, gdje je bila seboreja, imam crvenilo. Ima li neka ne kortikosteroidna krema da to izjednačim?

Odgovara Nevia Delalle Lozica, dr. med., spec. dermatologije i venerologije

Nevia Delalle LozicaNevia Delalle Lozica

Poštovana,
zasigurno je sistemska kortikosteroidna terapija pomogla da se upalne promjene i na koži smire te Vam se klinička slika seboroičnog dermatitisa smirila. S druge strane nakon prestanka korištenja iste može doći i do pogoršanja, ali ne mora. Potrebno je pronaći adekvatnu lokalnu terapiju koja nikada nije steroidna za liječenje seboroične kože te održavati što duže kožu u stanju mirovanja. Crvenilo koje imate na licu može biti također posljedica seboreje, ali može biti i znak neke druge bolesti kao što je rosacea. I takve se promjene liječe nekortikosteroidnim kremama, ali teško mi je dati terapiju bez da promjene vidim, tako da savjetujem pregled dermatologa i adekvatnu terapiju.

Slična pitanja

Problem s aknama i crvenilom na obrazima

Crvenilo na obrvi i iznad nje

Seboroični dermatitis i acne vulgaris

Terapija seboričnog dermatitisa

Seboroični i atopijski dermatitis

Seboroični dermatitis i kupanje u moru

Žuti gnoj i krastice na tjemenu glave

Terapija za uklanjanje sunčanih pjega?

Promjene poput seboroičkog dermatitisa

Seboreja i Parkinsonova bolest - je li povezano?

Seboroični dermatitis

Seboroički dermatitis