Ordinacija.hr forum: kontracepcijske pilule - Ordinacija.hr forum

Skoči na sadržaj

Stranica 1 od 1
  • Ne možeš započeti novu temu - prijavi se
  • Ne možeš odgovoriti na ovu temu - prijavi se

kontracepcijske pilule

#1 Član nije online   missdiana Ikona

  • Početnik
  • Točkica
  • Grupa: Članovi
  • Postovi: 1
  • Učlanio/la se: 30-Srpanj 11

Postano 30 Srpanj 2011 - 04:01

Pozdrav! Već godinu i pol dana pijem kontracepcijske pilule Yaz, do sada nisam imala nikakvih problema. Odjednom sam počela krvarit nakon popijene 14 roze tablete i krvarenje ne staje.Nije jako obilno, ali krvarim. Mengu trebam dobiti za tjedan i pol. ne znam da li trebam prestat piti ili ne. na moru sam pa nisam u mogućnosti ići svojoj ginekologici. Konzultirala sam se s jednom, rekla je da nastavim piti tablete ali sam i dalje u strahu.Nadam se odgovoru!Bila sam pod većim stresom tih dana, pa da nije mozda zbog toga. hvala
0

#2 Član nije online   coyote Ikona

  • Početnik
  • Točkica
  • Grupa: Članovi
  • Postovi: 1
  • Učlanio/la se: 02-Kolovoz 11

Postano 26 Kolovoz 2011 - 10:45

imala sam isti problem (ali identičan) krvarenje mi je trajalo skoro 30 dana, i to baš od istih pilula. najprije odi izvadit krv, probaj si ojačat željezo. meni je yaz bio preslab za mene pa sam zato krvarila, a imala sam i niz drugih nuspojava... otišla sam kod privatne ginekologinje i ona mi je dala nove kontracepcijske (cilest). prestala sam pit yaz, krvarenje se nastavilo, ali trebala sam čekat pravu mengu, ono obilno. tad sam počela pit i stalo je za 4 dana. iako su one jače, mnogo lakše je s njima, jer su sve istog sadržaja imaš pauze 7 dana itd... nisam imala nikakve nuspojave, i puno sam ih lakše podnosila. posavjetuj se se ako imaš prilike s nekim ko radi privatno, jer koliko sam ja primjetila, svi daju yaz ili bilo što od te firme...
0

#3 Član nije online   M-E Ikona

  • Početnik
  • Točkica
  • Grupa: Članovi
  • Postovi: 1
  • Učlanio/la se: 27-Rujan 11

Postano 27 Rujan 2011 - 11:44

Uzimam diane 35 pilule haman godinu dana,novi paket sam pocela 20.09 odnose sam imala 24-25.09 pilulu sam zaboravila 26.09 popiti stoga sam danas 27.09 u obicajno vrijem popila dvije znaci kasnila sam 24 sata da li postoji sanasa da zatrudnim i da li moram koristiti dodatnu zastitu..?Hvala unaprijed
0

#4 Član nije online   xZibit Ikona

  • Početnik
  • Točkica
  • Grupa: Članovi
  • Postovi: 7
  • Učlanio/la se: 04-Listopad 11

Postano 04 Listopad 2011 - 04:15

Vidi postM-E, 27 Rujan 2011 - 11:44 :

Uzimam diane 35 pilule haman godinu dana,novi paket sam pocela 20.09 odnose sam imala 24-25.09 pilulu sam zaboravila 26.09 popiti stoga sam danas 27.09 u obicajno vrijem popila dvije znaci kasnila sam 24 sata da li postoji sanasa da zatrudnim i da li moram koristiti dodatnu zastitu..?Hvala unaprijed


Ne bi se trebala brinuti zbog jedne tablete,opasnost postoji tek ako si 2 ili više propustila. Samo nastavi dalje pit u uobičajno vrijeme..
0

#5 Član nije online   biondina Ikona

  • Početnik
  • Točkica
  • Grupa: Članovi
  • Postovi: 1
  • Učlanio/la se: 04-Listopad 11

Postano 04 Listopad 2011 - 07:20

Može pomoć :)
Ovako ginekolog mi je nakon kiretraže dao yaz kontracepciju koja mi je ujedno i prva .

Jučer sam popila 3 tabletu,nikakvih nuspojava,sve do dns popdne kad me počelo probadati u prsima,donjoj čeljusti,području donjih zubiju,i sve to popračeno niskim tlakom kojeg i inače jako često imam,i sve što dolazi uz niski tlak(zatamnjanje pred očima,slabost,povračanje ).

Jel to normalno ili bi trebala prestati uzimati pilule?
Ima li tko slična iskustva?
0

#6 Član nije online   xZibit Ikona

  • Početnik
  • Točkica
  • Grupa: Članovi
  • Postovi: 7
  • Učlanio/la se: 04-Listopad 11

Postano 05 Listopad 2011 - 02:33

[quote name='biondina' date='04 Listopad 2011 - 07:20 ' timestamp='1317752432' post='1611']
Može pomoć :)
Ovako ginekolog mi je nakon kiretraže dao yaz kontracepciju koja mi je ujedno i prva .

Jučer sam popila 3 tabletu,nikakvih nuspojava,sve do dns popdne kad me počelo probadati u prsima,donjoj čeljusti,području donjih zubiju,i sve to popračeno niskim tlakom kojeg i inače jako često imam,i sve što dolazi uz niski tlak(zatamnjanje pred očima,slabost,povračanje ).

Jel to normalno ili bi trebala prestati uzimati pilule?
Ima li tko slična iskustva?




Obrati se ginekologu i vjerojatno će ti reći isto što i ja..Prestani ih pit jer do takvih nuspojava ne bi trebalo dolazit. Očito je da ti organizam iz nekog razloga odbija te tablete. Ja sam pila godinu dana i sve je bilo uredu..
0

#7 Član nije online   Yasmin.info Ikona

  • Početnik
  • Točkica
  • Grupa: Članovi
  • Postovi: 2
  • Učlanio/la se: 24-Listopad 11

Postano 27 Listopad 2011 - 11:11

Pozdrav!

Imam jedno pitanje...procitala sam na ovoj stranici da se menstruacija moze odgoditi (ukoliko vec ne pijes kontracepcijske pilule) tako sto nekoliko dana prije ocekivane menge pocnes piti kont. pilule...zna li iko da li su Yasmin tablete pogodne za to?

Hvala unaprijed. LP
0

#8 Član nije online   nerily Ikona

  • Bit će nešto
  • TočkicaTočkica
  • Grupa: Članovi
  • Postovi: 15
  • Učlanio/la se: 14-Listopad 11

Postano 08 Prosinac 2011 - 10:05

Prvi put sam pocela koristiti Diane 35 i nakon menstrualnog krvarenja vec nekih 5 - 6 dana imam braon iscjedak, da li je to normalna pojava..


0

#9 Član nije online   zumbul Ikona

  • Početnik
  • Točkica
  • Grupa: Članovi
  • Postovi: 2
  • Učlanio/la se: 13-Siječanj 12

Postano 26 Siječanj 2012 - 08:35

Vidi postM-E, 27 Rujan 2011 - 11:44 :

Uzimam diane 35 pilule haman godinu dana,novi paket sam pocela 20.09 odnose sam imala 24-25.09 pilulu sam zaboravila 26.09 popiti stoga sam danas 27.09 u obicajno vrijem popila dvije znaci kasnila sam 24 sata da li postoji sanasa da zatrudnim i da li moram koristiti dodatnu zastitu..?Hvala unaprijed


da li ste se vi udebljali od ovih pilula
0

#10 Član nije online   matea22 Ikona

  • Početnik
  • Točkica
  • Grupa: Članovi
  • Postovi: 1
  • Učlanio/la se: 16-Veljača 12

Postano 16 Veljača 2012 - 07:13

popila sam u jednom danu slučajno dvije tablete bez da sam ih prije ikad propustila, postoje li neke posljedice ili samo nastavljam dalje normalno?
0

#11 Član nije online   Vedder Ikona

  • Početnik
  • Točkica
  • Grupa: Članovi
  • Postovi: 8
  • Učlanio/la se: 27-Siječanj 12

Postano 22 Veljača 2012 - 05:33

Bok svima. mene zanima da li nakon sto sam popila 4 pilule, tj.cetvrtog dana uzimanja, decko moze svrsiti u mene? Da pojasnim: da li je veca vjerojatnost za trudnogu tada nego nakon popijene 10 ili vise tablete? Ili se nakon prve popijene ima kontracepcijsko djelovanje?
0

#12 Član nije online   harmony Ikona

  • Bit će nešto
  • TočkicaTočkica
  • Grupa: Članovi
  • Postovi: 11
  • Učlanio/la se: 29-Rujan 10
  • Gdje živimVaraždin

Postano 23 Veljača 2012 - 11:06

Vidi postVedder, 22 Veljača 2012 - 05:33 :

Bok svima. mene zanima da li nakon sto sam popila 4 pilule, tj.cetvrtog dana uzimanja, decko moze svrsiti u mene? Da pojasnim: da li je veca vjerojatnost za trudnogu tada nego nakon popijene 10 ili vise tablete? Ili se nakon prve popijene ima kontracepcijsko djelovanje?


Ako si počela uzimati kontracepcijske tablete od prvog dana menstrualnog krvarenja i ako si sve tablete do sada uzela na vrijeme, tada zaštita postoji od prve uzete tablete. Ipak za svaki slučaj provjeri sa svojim ginekologom ;)
0

#13 Član nije online   Mala M Ikona

  • Početnik
  • Točkica
  • Grupa: Članovi
  • Postovi: 8
  • Učlanio/la se: 20-Svibanj 10

Postano 21 Ožujak 2012 - 03:40

Je li netko imao glavobolje od Yaz tableta?
0

#14 Član nije online   zirafa Ikona

  • Početnik
  • Točkica
  • Grupa: Članovi
  • Postovi: 1
  • Učlanio/la se: 04-Travanj 12

Postano 08 Travanj 2012 - 09:20

Pijem lindinete 20 5mj. U ovoj pauzi menga nije dosla, a trudna nisam, napravila sam 2 testa. Ima li tko slicnih iskustava? Idem na pregled za par dana, sutra pocinjem piti iz nove kutije. Ovaj tjedan sam zbog zivaca ostarila 10god.
0

#15 Član nije online   manuela19 Ikona

  • Početnik
  • Točkica
  • Grupa: Članovi
  • Postovi: 1
  • Učlanio/la se: 30-Travanj 12

Postano 30 Travanj 2012 - 07:16

Pijem Lyndinette20 6mj, iz prošle kutije sam zaboravila popiti 4. i 5. tabletu, te sam dobila mjesečnicu koja već traje 3 tj. ginekolog mi je savjetovao da ne radim pauzu, te sam tako već na 3. tableti iz nove kutije, a krvarenje nikako ne prestaje... da li je netko imao slična iskustva? skroz sam zbunjena :/
0

Stranica 1 od 1
  • Ne možeš započeti novu temu - prijavi se
  • Ne možeš odgovoriti na ovu temu - prijavi se

1 član(ova) čita ovu temu
0 članova, 1 gostiju, 0 nevidljivih članova