Psiha

Psiha

Tjedan dana do najimpresivnijeg izdanja Ultra Europe festivala!

Zabava počinje već u četvrtak, kad službeni program festivala Ultra Europe otvaraju Cocoon, Sven Vath i Christian Burkardt, dok ostalih dana, sve do ponedjeljka ujutro, nastupaju imena kao što su Umek, Tube & Berger, Coyu, Anna.

Osam festivalskih pozornica, oko 180.000 ljudi iz više od 140 zemalja, 120 akreditiranih novinara iz svijeta te jedinstvena prilika za uživanje u preko 250 sati glazbe u izvedbi više od 120 DJ-a… Dio je to impresivnih brojki koje još jednom potvrđuju status festivala Ultra Europe kao najiščekivanijeg događanja ljetne sezone u regiji. Tome u prilog govori i činjenica da su sve ulaznice za ekskluzivni party Ultra Beach, koji će se održati 15. srpnja na Hvaru, rasprodane, a isto vrijedi i za VIP ulaznice za splitski dio festivala, koji će se na stadionu Poljud održati za samo sedam dana, točnije od 10. do 12. srpnja. Regionalnih ulaznica za hrvatske državljane po povlaštenoj cijeni od 899 kn ostalo je samo 50, a trodnevnih festivalskih (tzv. General Admission), onih koje se mogu kupiti online samo 100.

„Najveća novost ovogodišnjeg izdanja je tzv. Resistance Stage, pozornica karakterističnog dizajna s posebnim efektima, koja je svoju premijeru imala u Miamiju. Posjetitelji će tijekom sedam dana Ultra ludila moći uživati u više od 250 sati glazbe na ukupno osam festivalskih pozornica, a ove smo godine, uz dovođenje vrhunskih imena elektroničke scene, dodatnu pažnju posvetili i unaprjeđenju lokacije. Tako smo osigurali dvostruko više WC-a po cijeloj lokaciji, sustav beskontaktnog plaćanja provjerit će se uoči festivala, novi glavni ulaz omogućit će većem broju posjetitelja da istovremeno uđe u stadion, a svi će svoje ulaznice moći mijenjati za narukvice na Zapadnoj obali i na Poljudu prije početka festivala kako bismo u najvećoj mogućoj mjeri izbjegli gužve“, izjavio je Joe Bašić, direktor tvrtke Adria MM Produkcija te istaknuo kako će poljudski stadion imati četiri pozornice, glavna će biti konceptualno drugačija nego prošle godine, dok će u petak The Chemical Brothers tijekom nastupa pokazati produkciju koju koriste na ovogodišnjoj inozemnoj turneji. Također je naglasio kako će ove godine upravo spomenuta Zapadna obala biti mjesto okupljanja prije festivala, posjetitelji će tijekom radnog vremena od 11 do 23 sata moći kupovati ulaznice, brendirane proizvode Ultre te posjetiti štandove sponzora (HT-a i Samsunga).

Internacionalni karakter festivala Ultra Europe dodatno je naglasio i Heineken, službeno pivo festivala, u sklopu svoje globalne kampanje Cities of the World, kojom želi poručiti da gradovi nude mnogo toga u čemu se može uživati – samo to treba otkriti. Tako su se na bocama Heinekena, najinternacionalnijeg premium piva na svijetu, pojavili: New York, Rio de Janeiro, Amsterdam, London, Berlin i Šangaj. U odabranom društvu našao se i Split.

„Mi u Heinekenu smo oduševljeni Splitom i onime što su Split i Ultra Europe postali – a to je sjajno mjesto pravu ljetnu zabavu na koje dolaze ljudi iz gotovo cijelog svijeta. Treću godinu za redom službeno smo pivo Ultra Europe. Zbog toga smo, pored ostalih svjetskih gradova, na bocu Heinekena odlučili staviti ime grada Splita. Split smo prepoznali kao svjetsku destinaciju koja pruža jedinstvena iskustva i želimo pokazati da i u Hrvatskoj imamo fantastične destinacije koje mogu biti uz bok gradovima poput Londona ili Shanghaia. Heineken boce 0,33l i 0,4l s natpisom Split dostupne su svugdje u Hrvatskoj i, naravno, u Splitu. Vjerujemo da će posjetitelji Ultre, osim jedinstvenog iskustva i odlične zabave, kao uspomenu s Ultra Festivala iz Splita ponijeti i Heineken bocu s natpisom Split”, rekao je Thibault Mesqui, rukovoditelj grupe proizvoda u premium segmentu kompanije HEINEKEN Hrvatska.

Zabava počinje već u četvrtak, kad službeni program festivala Ultra Europe otvaraju Cocoon, Sven Vath i Christian Burkardt, dok ostalih dana, sve do ponedjeljka ujutro, nastupaju imena kao što su Umek, Tube & Berger, Coyu, Anna. Zadnju večer, u nedjelju, priprema se posebno iznenađenje – nastup jedne od velikih zvijezda čime će se zaključiti službeni program festivala Ultra Europe u Splitu. VIše informacija o programu pročitajte ovdje.

Oni koji još nisu, svoje ulaznice (tzv. General Admission) za sva tri festivalska dana u Splitu mogu nabaviti na www.ticketshop.hr. Jednodnevne ulaznice se po cijeni od 575 kuna (75 eura) mogu kupiti u odabranim Tisak Media Centrima te na www.ticketshop.hr pa će tako i oni koji nisu u mogućnosti posjetiti sva tri festivalska dana moći uživati u nastupima zvijezda poput The Chemical Brothers, Davida Guette ili Axwella i Ingrossa.

Od 1. lipnja moguće je kupovati ulaznice na tri rate MasterCardom ako se kupuju online. Svaki ponedjeljak, u okviru akcije MasterCard® Monday’s, svima se nudi prilika da uštede deset posto za online kupnju dvije ili više festivalskih ulaznica ako ih budu kupovali MasterCard® karticama. Za vrijeme trajanja festivala nadopuna iznosa na festivalskim narukvicama (top up) za korisnike MasterCarda® će biti bez naknade.

Za sve one koji, nažalost, neće moći doći na festival Ultra Europe, organizatori su pripremili dodatnu poslasticu: ovogodišnja Ultra bit će ekskluzivno u live prijenosu 10., 11. i 12. srpnja na MAXtv-u, na platformi MAXtv To Go i putem Tportala.

Sve servisne informacije, listu najčešće postavljanih pitanja i odgovora, kao i sve novosti o festivalu, mogu se pronaći na http://ultraeurope.com/, službenoj Facebook stranici festivala te Twitter profilu te putem aplikacije na iTunesu.

K.P.

Ordinacija preporučuje

card-icon

Zdravstveni adresar

S lakoćom pronađite ordinaciju, ljekarnu, polikliniku i drugo.

card-icon

Baza bolesti

Nešto vas boli ili smeta? Prije odlaska liječniku možete se informirati ovdje.

Možda će vas zanimati i ovo