Riješite se grčeva u nogama

Članak (02.11.2009.)

Riješite se grčeva u nogama

Grčevi u nogama napadaju snažno i bez upozorenja. Osigurajte se na vrijeme protiv još jedne neprospavane noći!

  • Podijeli na:

Bolne kontrakcije mišića koje iskusimo tijekom grča intenzitetom nas mogu probuditi iz sna. Ponekad nema pravog uzroka za grčenje mišića, pa se zato još teže pobrinuti za njih. Ipak, postoji nekoliko metoda kojima se možete riješiti bolnog grča u nogama.

Možda nećete uspjeti odagnati bol iz prvog pokušaja, ali jednom kad uspijete, isplatit će se!

Korak 1 - Ukoliko su grčevi stalan problem i ne prestaju, posjetite liječnika.  On će moći utvrditi radi li se o ozbiljnijem zdravstvenom problemu koji uzrokuje kontrakcije mišića.

Korak 2 - Pijte puno vode. Dehidracija može biti jedan od uzroka grčenja mišića u nogama, pa se pobrinite da dnevno popijete šest do osam čaša vode.

GrčKorak 3 - Prije vježbanja obavezno se istegnite. Pažljivim zagrijavanjem mišića prije napornog treninga spriječit ćete oštećenja koja kasnije mogu uzrokovati jaku bol.

Korak 4 - Masirajte noge svaku večer prije odlaska u krevet. Ako vas grč uhvati usred noći, istegnite nogu i zadržite u tom položaju nekoliko sekundi, pa se lagano opustite. Ponavljajte istezanje sve dok grč u potpunosti nestane. Možete koristiti i led kako biste otupili bol, ili ledom prijeći preko bolnog mjesta nakon grča.

Korak 5 - Jedite hranu bogatu vitaminima i kalcijem. Kalij je također jako učinkovit u olakšavanju grčeva u nogama, pa svakako jedite više banana i dinja. I magnezij pomaže kod grčeva u nogama, no prije uzimanja ovog dodatka prehrani, potražite savjet liječnika.

D. Šorgić

Pronađite svog liječnika u adresaru privatnih zdravstvenih ustanova
Halo, doktore – pitajte i naši doktori odgovaraju!

Anketa

Recite nam…

Čemu se najviše veselite ovih blagdana?