Bicikl: pedaliranjem do isklesanog tijela

Članak (18.03.2010.)

Bicikl: pedaliranjem do isklesanog tijela

Pedaliranjem 32 km/h olakšat ćete svoje tijelo za čak tisuću kalorija!

  • Podijeli na:

Često krivo mislimo kako je vožnja sobnog bicikla "za žene" i ovu spravu ni ne pogledamo kako spada, već ju odbacimo kao nešto što nikada nećemo koristiti. Istina je daleko od toga.

Vožnja (sobnog) bicikla je dobar kardio trening koji uključuje multitasking, sagorijeva masnoće, gradi mišiće i najvažnije od svega, ovdje nema stresa s kojim se tijelo susreće kada stopalo pogodi tlo (kao kod trčanja). Upoznajte se sa svim prednostima pedaliranja!

Bicikliranje sagorijeva kalorije

Žena teška 60 kilograma može sagorjeti i do 473 kalorija u sat vremena pedaliranja umjerenim tempom. Ako prebaci u višu brzinu, primjerice između 23 i 26 km/h, može sagorjeti i do 591 kalorije u sat vremena vožnje. Peta brzina, tj. 32 km/h, olakšat će vaše tijelo za čak tisuću kalorija!

Koljeno je sačuvano

Bicikliranje je pravi raj za trkače, maratonce i sve osobe koje imaju problema s koljenima. "Razvija se mišićna snaga i poboljšava kardio izdržljivost bez iscrpljivanja", sažela je dobrobiti pedaliranja Jenni Gaertner, trenerica ženske biciklističke ekipe Riverstone.

Učvršćuje noge

Proljeće je pokucalo na vrata, a sada je krajnje vrijeme da se pripremimo za ljeto – kratku odjeću i otkrivajuće kupaće kostime. Okretanjem pedala 5.400 puta na sat možete učvrstiti kvadricepse i mišiće listova – mišiće koje primjećujemo kada žena nosi minicu i visoke pete!

"Pokušajte napraviti savršeni krug. Stišćite prema naprijed, a zatim prema dolje kvadricepsima. Vucite natrag mišićima stražnje lože, kao da brišete blato s prljavog džona, te koristite listove za povlačenje prema gore", Gaertner je opisala pravilni način pedaliranja za dobre rezultate.

Pedalirajte vani za mentalno zdravlje

Prema britanskim istraživačima koji su usporedili mentalne dobrobiti vježbanja u zatvorenom i na otvorenom, 71 posto osoba koje su vježbale vani osjećale su manju napetost nakon treninga, dok se 72 posto vježbača u zatvorenom osjećalo pod većim stresom nego prije treninga!

S lijepim vremenom se otvaraju prilike vježbanja na otvorenom, a bicikl je idealan način spajanja tjelovježbe i boravka u prirodi na svježem zraku.

Također, ako auto zamijenite biciklom, pospješit ćete svoju liniju i udebljati novčanik. Uštedjet ćete na benzinu i parkiranju, nećete pridonositi onečišćenju zraka i gužvi u prometu, a tijelo ćete za čas isklesati!

K. Horvat

Pronađite svog liječnika u adresaru privatnih zdravstvenih ustanova
Halo, doktore – pitajte i naši doktori odgovaraju!

Još na istu temu…

Anketa

Recite nam…

Kako ste proveli godišnji odmor?