Ljepota

Ljepota

Vodič za kupnju parfema

Kada kupujete parfem, rukovodit ćete se ponajprije time sviđa li vam se ili ne.

Ipak, pri kupnji svakako obratite pozornost na
sljedeće:

  • provjerite kako parfem
    miriše nakon prvog nanošenja, kako nakon četvrt sata, a kako nakon
    nekoliko sati
  • ne isprobavajte odjednom
    nekoliko parfema, najviše dva-tri
  • Parfempri odabiru rabite probne
    namirisane papiriće. Držite ih odvojeno kako se mirisi ne bi pomiješali.
    Probni mirisni papirići zadržavaju miris i nekoliko dana pa možete
    provjeriti i trajnost mirisa parfema
  • parfem je potrebno
    isprobati n
    a koži. Na različitoj koži parfem različito miriše
  • imajte svoj stil, ne
    podliježite trendovima
  • prilagodite parfem prema
    situaciji (sport, slobodno vrijeme, večernji izlasci, posao)
  • kupujete li parfem na dar,
    iskoristite provjerenu metodu – provjerite koji parfem osoba rabi
  • kupujete li parfem vrlo
    bliskoj osobi – kupite parfem koji se i vama dopada.

Neka i drugima miriši

Oprez s parfemima. Kada ga kupujete za sebe, vodite brigu da miris ne tjera
osobe od vas. Parfem je osobnost, a ne uniforma! Dugotrajna uporaba istog
parfema jest prednost, a ne mana. Budite prepoznatljivi po mirisu. Vjerujte da
je parfem važan za uspjeh u životu.

Zapamtite, ključ uspjeha nalazi se u vašim rukama, upotrijebite ga.

Pet tipova ženske osobnosti i pripadajući mirisi

ParfemNarcisni: kreativnost, znatiželja, autonomija, individualizam do egocentričnosti, briga
za tijelo i ljepotu – ako imate te osobine, za vas je parfemska varijacija
cvjetno-zelena.

Realistični: ambicija, optimizam, smisao za intrigu i praktičnost, poduzetnički duh –
posjedujete li te osobine, za vas je parfemska varijacija cvjetno-aldehidna.

Konvencionalni: čvrsti principi, dosljednost, empatija, obiteljska privrženost, žrtvovanje,
potreba za staloženosti, homogenosti i stabilnosti – pripadate li tom tipu,
rabite cvjetne parfemske varijacije.

Konfliktni: izbirljivost, promjenjivost, težnja za novim znanjima i iskustvima – parfemska
varijacije za taj tip jest orijentalno-začinjena.

Maštovit: nostalgija, sanjar, živi u prošlosti, mračnost – tom tipu pripadaju
orijentalno-ambrirane parfemske varijacije.

Mirisi označavaju osobnostPoruke mirisa parfema

  • Jak parfem rabe osobe koje
    su pune samopouzdanja i koje su samouvjerene.
  • Sladak parfem rabe osobe
    uvijek dobra raspoloženja.
  • Cvjetni parfem vole vesele
    osobe i osobe razvijenim smislom za humor.
  • Osvježavajući parfem rabe
    hladne i racionalne osobe. Ne trude se ostaviti dojam. Glavna osobina im
    je realnost.

Prate li parfemi vašu osobnost, pratit će vas i uspjeh.

Izvor: She.hr

Ordinacija preporučuje

card-icon

Zdravstveni adresar

S lakoćom pronađite ordinaciju, ljekarnu, polikliniku i drugo.

card-icon

Baza bolesti

Nešto vas boli ili smeta? Prije odlaska liječniku možete se informirati ovdje.

Možda će vas zanimati i ovo